Fordel og konsekvenser af nye økonomi markedsføring

Nogle af den forskning, der er sket i dag giver os en masse oplysninger om værdierne af dagens samfund. Hvad jeg henviser til er en livsstil, hvor der er mere at gøre i generelt mindre tid til at udrette det. Der er flere til at bruge penge på, så der er mindre disponible indkomst. Ganske ofte er der kun én overordnet i stedet for de traditionelle to forældre. Sikkerhed er vigtig, kvalitet og værdi er vigtigere end nogensinde. Folk er villige til at betale mere for ønskede kvalitet. Folk er også villige til at trække sig tilbage fra den unødvendige og fokusere på væsentlige ting, og bekvemmelighed er yderst vigtig. Forbrugerne er at have gangen vilde med teknologi.
90 ‘s er blevet karakteriseret som “Anstændighed årti” og sådanne tendenser har været projekteret som cocooning og gravende (opholder sig i hjemmet), samvær med tilsvarende minded folk i mindre grupper, backpacking, 4-hjulstræk køretøjer, antirich, anti-store, anti-professional modreaktion har været tilfældet.
Dumping corporate grind for lille by livskvalitet. Selvbetjening niche type produkter og tjenester og self aflad som friske blomster og Godiva chokolade. Voksne handler som teenagere. Golden Oldies nu appellerer til unge samt 40 ‘s publikum. Fitness buffs er en super søgen efter sundhed. Vigilante forbruger hvem læse etiketter, protest og boykot. Folk ønsker det nu… Mennesker bliver socialt ansvarlige.
Hvis du bruger disse elementer i din markedsføring, givet denne nye livsstil, og du ønsker at sælge disse mennesker, der udgør denne nye livsstil, skal du være parat til at målrette din markedsføring indsats mod disse segmenter.
Nogle af de egenskaber, du skal tage gør din virksomhedsprodukter og services synes at være nødvendig, når dette marked er med tegning fra unødvendige. Du nødt til at konkurrere om den potentielle kunde tid og opmærksomhed, når de er allerede overscheduled og udsat for for meget stimulering.
Du skal connnunicate legitime kvaliteten af dine produkter og tjenester i en verden, hvor hver virksomhed synes at lave de samme krav om kvalitet. og pålidelighed. Du har brug at målrette de personer, der har en interesse i din virksomhed som produkter og tjenester, og de har penge at bruge på dem. Du gør dette med target marketing.
To meget kritiske strategier for markedsføring missionen omfatter den korrekte identifikation af din USA (unikke Selling fordel) og markedsføring af alle faser af din virksomhed og marketing plan og dit produkt og service udvikling.
Husk at i sælger, tid er penge! Derfor skal du tildele kun så meget tid til hver efterforskning. Udsigten, der beder dig om at ringe tilbage næste uge, eller ønsker at vandre på om lignende produkter, priser eller tidligere erfaringer, koster dig penge. Lære til hurtigt at få din interesseret i udsigt, og ønsker dit produkt, og derefter systematisk præsentere din salgstale gennem til tæt, når de logger på den stiplede linje, og når for deres checkhæfte.
Copyright © 2005
Du kan offentliggøre denne artikel i din ezine, nyhedsbrev på dit websted, så længe bylinen er inkluderet og artiklen er indeholdt i det hele. Jeg spørger også, at du aktivere nogen html links findes i artiklen og i forfatterlinjen. Behage sende en høflighed link eller en e-mail, hvor du udgiver på: [email protected].