Ingen opkald liste klager – er du dækket på indkøbte kundeemner?

Hvis du er forsikringsagent købe kundeemner fra en virksomhed, skal du sørge du køber navne og numre fra et selskab, der beskytter dig, hvis du er solgt og kalder antallet af nogen hvis telefon er registreret med nationale gør ikke kalde registreringsdatabasen.

Begynder den 1. januar 2005, kan mennesker, der registrerer deres telefonnumre med nationale gør ikke kalde registreringsdatabasen ikke kaldes telemarketingfolk og visse andre virksomheder 31 dage efter katalogiserer af telefonnummeret. Registreringsdatabasen blev oprettet som reaktion på forbrugernes klager vedrørende uopfordret telemarketing opkald. For at stoppe opkald, skal forbrugeren liste deres telefon med registreringsdatabasen. Federal Trade Commission (FTC), som er landets forbrugernes beskyttelse Bureau, sammen med Federal Communications Kommissionen (FCC) og statslige retshåndhævelse har ansvaret for at sikre virksomheder er i overensstemmelse med den lov, ikke opkaldslisten .

Personlige telefonnumre, herunder mobiltelefoner, kan registreres. Telefonnumre forblive i registreringsdatabasen i 5 år. Efter tid, kan de være re-registreret. Opkald fra velgørende organisationer, fra eller på vegne af politiske organisationer og dem fra telefon landinspektører er ikke begrænset under denne lov. Desuden, hvis en forbruger har allerede en forretningsforbindelse med en virksomhed, kan denne enhed kalder og hverve forbrugeren. En person kan også give skriftlig tilladelse til bestemte virksomheder at kalde dem at hverve business. Registreringsdatabasen er kun til personlig telefonnumre og business telefoner kan ikke sættes på no-opkaldsliste.

Listen opdateres hver måned og telemarketing virksomheder er ansvarlige for registrering nogen nye numre hvert 31 dage og slette disse numre fra deres opkaldslister. De retshåndhævende myndigheder har adgang til registreringsdatabasen for at bekræfte, at virksomheder er i overensstemmelse med loven. Telemarketingfolk og andre virksomheder kan klare høje bøder (op til $11.000 pr. klage) Hvis fundet i strid med forordningen.

Hvis du køber forsikring kundeemner fra en virksomhed, skal tjenesten giver de navne og numre sikre at ikke der er på opkaldslisten ingen. Hvis du telefonen et tal, der er i registreringsdatabasen, den virksomhed, hvorfra du købte i spidsen bør enes om at betale bøder i forbindelse med overtrædelsen. En ansvarlig bly udbyder vil have en skriftlig politik vedrørende loven.

Selvfølgelig vil der være visse kriterier, der anvendes af ledende leverandør til at vurdere hvorvidt dit opkald falder ind under deres garanti. En virksomhed vil beskytte dig, hvis antallet er på ingen opkaldslisten på betingelse af, at:

* Det nummer, du kaldte var det korrekte nummer leveres af udbyderen af bly.

* Personen du kontaktede derefter anmoder om at du afstå fra at kalde igen og du følger deres anvisninger.

* Du ringe mellem de lovbestemte timer for telemarketing opkald (fra 8: 00 til 09: 00).

* Du identificere dig selv på den rette måde til kundeemnet.

* Du er professionel og høflig, når du kalder den potentielle kunde.

* Den person indgive klagen er kontaktperson på ledningen eller passende relateret til kontaktpersonen.

Derudover har du at give den virksomhed, der solgte dig føre til at administrere indvendingen, at lade dem ordentligt forsvare klagen. Lead generering business kræver også, at din konto er aktuelle og i god behold, og at du har handlet i god tro og overholdt alle kontraktlige forpligtelser.

Hvis du og dit forsikringsselskab overholde følgende retningslinjer, den virksomhed, der er fastsat i spidsen bør enes om at holde dig, dine medarbejdere og virksomheden skadesløs med hensyn til alle bøder, udgifter til at forsvare klagen og andre gebyrer i forbindelse med sagen.

For at afgøre, om en indkomstskabende hovedselskabet er pålideligt med hensyn til kontaktoplysninger det leverer forsikringsselskaber:

* Sørg for, at de har en skriftlig ikke kalde listen politik.

* Ring til attorney general’s kontor for at se, hvis nogen klager indgivet mod selskabet.

* Arbejde med et firma der har specialiseret sig i forsikring leadgenerering og som har en track record.

* Købe fører fra en virksomhed, der kun leverer de navne og numre af mennesker, der har anmodet om en Bilforsikring citerer.

* Køb leads, der er fra en database over kontrollerede telefonnumre.

* Arbejde med en leverandør, der er medlem af Better Business Bureau eller bedre Business Bureau OnLine.

Selv om bly du køber kan garantere et salg, bør alle kundeemner sikres mod klager i forhold til nationale gør ikke kalde registreringsdatabasen. De kundeemner, der ikke er certificeret på denne måde kan være billigere, men i det lange løb at penge du gemme kan koste dig mere i juridiske gebyrer og bøder.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *